[IAN] program Distance X

Crazy Vojta crazyvojta na centrum...
Pondělí Listopad 5 19:37:27 CET 2001

Zdravim vsechny,

musim se omluvit. Pred par dny jsem odkazoval na stazeni jednoho
programu, ale zapomnel jsem ze je u nej dinamicka knihovna, se
kterou si server MujWeb nejak nedokazal poradit. Problem jsem jiz
vyresil a tak jiz v souboru na stazeni dana knihovna je. Je pouze
potreba ji premistit do adresare C:\Windows\System, pak by jiz
mel program fungovat. Jeste jednou se moc omlouvam a doufam ze se
bude program libit. Mimochodem mi klidne piste, budu jenom rad,
uz pracuji na dalsich a uvitam kazde pripominky a nazory !

S pozdravem Crazy Vojta

-----
Nový vyhledávač pro český internet www.webfast.cz - prostě najde ...