[IAN] Re: MEDUZA: Promenne hvezdy - konec diskuze

TNTRADE - Pavel Marek pavel na eastnet...
Úterý Březen 27 00:09:27 CEST 2001

>Zdravim vsechny,
>
>to je tedy narez, to je uplna mailova smrst, nikdy v zivote jsem
>nezazil tak bourlivou mailovou diskuzi. Kdybych chtel odpovidat
>na vse s cim upne nesouhlasim, delal bych to asi tak 10 hodin a
>to vzhledem k tomu, ze je 22:26 vazne nezvladnu.

Asi se ti nedivim, musis jak pises se venovat take skutecne astronomii
:-)))) Mimochodem se blizi sjezd CASu tento vikend a ten ti da asi hodne
zabrat :-))))

>Musim se venovat take skutecne astronomii, posledni dobou myslim
>hlavne na tuto diskuzi a i kdyz za to stala, je asi cas s ni skoncit.

Ja plne souhlasim....

>Krome toho mam dojem, ze jiz bylo receno vse podstatne. Za velmi podstatne
>povazuji, ze Jirka souhlasi se zverejnenim konzistentniho clanku
>na tema promenne hvezdy. Protoze po nem volaji i nekteri ctenari
>IAN a konec koncu neda se ocekavat, ze by Jirka napsal jinou verzi,
>ve ktere by najednou hajil jiny nazor (to je ostatne naprosty nesmysl),
>rozhodl jsem se, ze clanek napisi ja!

A kdo jiny by mel psat ???? :-)))) Jen jsem zvedav jak to vsechno
stihnes....

>Tema clanku bude "Role amateru ve vyzkumu promennych hvezd".
>
>Clanek bude veden chronologicky. Objektivitu lze dle meho nazoru
>zajistit tak, ze se budu snazit uvadet pouze fakta a pokud uvedu
>komentar, tak ho od textu clanku nejak odlisim. Obsah clanku budu
>konzultovat s odborniky u nas i v zahranici i s pozorovateli - mel
>by tak vzniknout velmi kvalitni material. Mozna by potom stalo za to
>udelat z neho prednasku na konferenci o vyzkumu promennych hvezd,
>ktera se kona kazdym rokem v Brne.

Ano myslim, ze to bude velmi dobry clanek... Alespon tak jak jste u tebe
zvykly...

>Protoze se jedna o clanek prehledovy a nevim, ze by nejaky podobny na
>takove tema v promenarske literature vysel, nebude prilis moznosti,
>odkud cerpat informace.
>Da to tudiz dost prace. Osobne si myslim, ze tu praci mel udelat Jirka,
>a teprve potom publikovat analyzu vcetne sveho nazoru, ale to uz ted
>nezmenim. Budu mit trochu svazane ruce, protoze kazde slovo, ktere
>napisu bude Jirkou jako sefredaktorem prisne hodnoceno, ostatne bude
>to hodnoceno velmi prisne ze stran zastancu i odpurcu soucasneho
>clanku...

V nejhorsim to nevytisknes na IAN, ale otiskneho ho PERSEUS, POVETRON a
dalsi... Mozna by to chtelo hodit i do Astropisu a Kozmosu...

>To jsem si na sebe usil pekny bic. Asi to bude nejocekavanejsi clanek
>v dejinach IAN (alespon pro ucatniky teto konference...), pokud do
>doby nez bude hotov na vse ucastnici debaty nezapomenou... Clanek zabere
>velmi mnoho casu, predpokladam, ze to muze trvat i nekolik mesicu.

Ja myslim, ze to zvladnes a bylo by dobre, kdyby to vyslo nekdy do zari ....

>O promennych hvezdach jsem napsal uz pres 150 canku, takze mohu alespon
>cerpat ze svych zkusenosti.

Pavel Marek