[IAN] Tohle uz asi neni o promennych hvezdach

Michal SVANDA svanda na asu....cz
Pondělí Březen 26 20:29:35 CEST 2001

Zdravim vsechny diskutujici.
Myslim, ze diskuse se ponekud vyhrotila a obratila uplne jinym smerem,
nez byla puvodne zamyslena, ze? Zejmena z posledniho mejlu Pavla Marka
mam pocit, ze se budeme bavit jen o tom, jestli IAN otisknou clanek,
ktery do nich potencialni autor posle.

A proto se ptam - Pavle Marku, zkusil jste to nekdy? Nevzpominam si
totiz, ze by nekdy vysel clanek Vami popsany. Polozil jsem primy dotaz
Jirkovi Duskovi a dostal jsem odpoved, ze jste se nikdy o nic takoveho
nepokusil. Jak tedy muzete psat, ze clanky IAN vychazeji pod
cenzurou??? Co Vas k tomu vede???

Ja mluvim z jine stranky. Nejsem zadny clankopisec, ale kdyz najdu
zajimave tema (nebo me na nej nekdo upozorni), rad jej zpracuju pro
"sirsi vrstvy". A muzu cestne prohlasit, ze Jirka muj clanek NIKDY
neodmitl, vzdy jej procetl a sam opravil, nebo mi poslal pripominky.
Ale ten clanek VZDY VYSEL!!! Prestoze to bylo casto na tema, ktere
zrejme mnoho lidi nezajima (nebo je snad Slunce pro prumerneho
astronoma nejak zvlast zajimave?).

Nevidim tedy jediny naznak, ktery by mohl vest k prohlaseni o cenzure.
Vazeny pane Marku, mozna byste si mel overit nektere detaily, nez opet
poslete do elektronickeho sveta podobne schizni vytvor.

Ja osobne Jirkuv serial ocenuji. Po pravde si myslim, ze je svym
zpusobem genialni. Myslim, ze rozvirit vody v ceske astronomii, v
mnoha pripadech pomalu tlejici, je vice nez potreba. A Jirkuv serial k
tomu prispiva znacnou merou, cehou dukazem je jiste tato diskuse.
Prestoze na nektere jeho dily mam ponekud odlisny nazor, neuchylil
bych se ke slovnim vypadum, ktere se zde objevuji v poslednich
nekolika dnech. A osobne si myslim, ze i sila reakci ukazuje na zajem
lidi o danou oblast astronomie, takze me spis nekdy mrzelo, ze
kriticky clanek na dane tema prosel uplne bez reakce - mozna to
znacilo, ze je pravdivy beze zbytku.

Chcete-li presentovat sve nazory na ceskou astronomii, piste do IAN.
Jsem si jisty, ze redakce clanek na sve stranky pusti. A IAN zaroven
prestanou byt monopolem panu Duska a Novaka, ktery jim byl v teto diskusi
take nekolikrat vytcen.

Zdravi M. Svanda