[IAN] Re: MEDUZA: DISKUZE O PROMENNYCH HVEZDACH

Hubner Dusan hubner na markiza...
Neděle Březen 25 21:37:37 CEST 2001

Az to vyznie do stratena, tak je to... Potom uz tak vyznie aj dalsia
nepresnost, a dalsia, a ludia si zacnu mysliet svoje. Je to skoda, lebo IAN
je dobry server. Na taketo postoje uz zakapalo zopar podobnych serverov. (aj
ked nie astronomickych. To ale len preto, ze taketo servery su v astr. obci
skor vynimkou. Teda si ich kazdy hycka).
	dusko

-----Original Message-----
From: TNTRADE - Pavel Marek [mailto:pavel na eastnet...]
Sent: Sunday, March 25, 2001 9:34 PM
To: meduza na meduza...; ian na amper....muni.cz
Subject: [IAN] Re: MEDUZA: DISKUZE O PROMENNYCH HVEZDACH

Tak jsem si se zajmem precetl dalsi stanoviska, ktere mi byly poslany a mohu
rici pouze jedinne...

Asi nema smysl rozebirat dalsi pro a proti. Vse je mi (a verim, ze rade
dalsich) jasne a vyjadrili se dnes i zastupci profesionalnich astronomu.
Nyni zalezni na solidnosti provozovatelu a redaktoru IAN, zda budou trvat na
sve "pravde" ci prijmou nazor odborniku a casti verejnosti a koriguji sve
uvazovani.

Osobne nemohu jinak nez pouze pokrcit rameny nad neustalym se obhajovanim
Jirky Duska, ze napsal skvely objektivni a pravdivy clanek a neschopnosti
priznat chyby a pokusit se o napravu a z to proto ze udajne vsichni ostatni
nedolozili dukazy proc tomu tak neni, ba naopak potvrzuji jeho nazor.

Ja osobne se domnivam, ze vsichni diskutujici v teto konferenci
ian na amper....muni.cz ztraci cas diskuzi s nekym, kdo vlastne ani diskutovat
nechce, pouze se snazi aby vse vyznelo do ztracena... Tot muj nazor od
zacatku a bohuzel musim rici, ze mi je lito, ze se mi potvrzuje...

Asi ctu jiny clanek a prispevky. Tot vse...

S přáním pěkného dne či noci

Pavel Marek