[IAN] Promenne hvezdy - Dr. V. Simon

Hubner Dusan hubner na markiza...
Neděle Březen 25 21:18:07 CEST 2001

Nie som premenar. Po precitani clanku som mal dojem (ak neuvazujem vseobecny
dojem z celeho serialu, na zaklade ktoreho som uz p. Dusekovi pisal), ze
skutocne asi moc zmysel premenne pozorovat nema. Ako v podstate nic, co
vyplyva z celeho serialu. K vasim mailom:
skutocne nemam pocit, zeby autor jednoznacne podporoval nejake pozorovania.
Mam pocit, ze clanok vyznel "neandertalci, kupte si ccd, alebo vymrite"
(toto prirovnanie berte prosim ilustracne). Co sa tyka publikovania v
casopisoch a pod. konkretnostiach, po ktorych volate. Ani v clanku nie su
nejake moc konkretnosti, a tie co su, boli pre mna velmi jednoznacne
vyvratene. Ci uz udaje o AAVSO, o "nepublikovani v odb. casopisoch (nepoznam
Dr. Vojtecha Simona. ale nepoznam ani p. Duseka. Teda ich vyjadrenia maju
pre mna rovnaku vahu. Navyse p. Dusek nie je premenar, takze ja osobne
prikladam vacsiu vahu cloveku z inkriminovaneho okruhu "profesionalov".),
ale aj poznamky o nepresnostiach v argumentacii. Inac povedane, takyto
clanok by nepresiel ani cez sito skolskej urovne SVOC. A este jedna vec.
Skutocne nechapem, ako pre vas nesuvisi otazka spracovania. Jedna sa predsa
o data a ich vyuzitie. A to velmi uzko suvisi. V inom prispevku ste tvrdili:

> 3. Pro ctenare byla diskuze prinosem v tom, ze si uvedomili, ze ne
> vsechno, co na IAN ctou musi byt nutne objektivni a vyvazene...

-Tak to je dost nesmysl. nevim moc, co k tomu napsat... Podle me vyslo v
-IAN asi dost faktickych chyb, i kdyz je snaha je minimalizovat, ale
-tohle jsi na jinem hristi Petre...

Nemyslim ze je to ine ihrisko. Treba si uvedomit jedno. Argumentacia je na
oboch stranach rovnaka. Nikto nebude hladat presne cisla publikacii na zakl.
am.poz., po ktorych tu volate. Napokon ani clanok, ani obhajoba s presnymi
udajmi nepracuje. A na konkretne poznamky zatial nikto konkretne
neodpovedal. Jedine zeby mi nejake maily neprisli :-).

Moj osobny pocit je teda viac negativny ako pozitivny. A uz len tak na
margo, poznamky o tendencnosti IAN-u som zacul uz z viacerych stran. Myslim,
ze je to minimalne signal na zamyslenie, aj ked zatial to podla mna nie je
nijako tragicke.

Odklada si niekto tuto debatu o clanku? celkom by ma zaujimalo, kolko
prispevkov uz odznelo. A kolko na akej strane.
	S pozdravom
		dusko