[IAN] Re: DISKUZE O PROMENNYCH HVEZDACH

TN TRADE - Pavel Marek pavel na eastnet...
Pátek Březen 23 14:05:41 CET 2001

Ahoj Rudolfe,

    pro mne osobne je bohuzel takova (pokud jsi si vsiml mluvim sam za sebe
a take rikam, ze jinemu se muze libit) a tim nemyslim nic spatneho pouze to
co jsem rekl "(pro mne pochybne konference, ale nekomu se muze libit a kazdy
si to rozhodne sam)", tzn. ze pochybuji (na slovu pochybne v tomto smyslu
nevidim nic spatneho a pokud to tak nekdo chape, tak se omlouvam, ale nebylo
to tak mysleno) o jeji smyslu pro mne osobne a navic se mi nelibi, kdyz mi
nekdo napise neco ve stylu, pokud to nebudes psat do teto konference, nebudu
se s tebou bavit... Pripominky pouze do konference... atd atd... To asi neni
v poradku... Nevim kdo v teto konferenci diskutuje, nevim kdo ji cte a zatim
mne nepresvedcila, ze jsou tu registrovani lide, kteri maji vubec k teto
problematice co rici a chteji neco rici a pripada mi zbytecne je obtezovat
necim, co si myslim, je trochu specialne zamerena oblast a je zbytecne aby
lidem chodili hory emailu, ktere je vlastne nezajimaji.... Samozrejme muzete
mit jiny nazor...

    Myslim, ze se diskutujici vsichni (vcetne nas dvou) znaji tak dlouho, ze
je zbytecne jim predhazovat neco co nerekli a vytrhavat slova z kontextu...

    Zalezi jen na tobe zda budes reagovat ci ne, uz jsem si zvykl, ze
nekteri lide (a mluvim vseobecne, zase nikoho nenapadam jak mi je do ust
nekdy predkladano), reaguji tehdy kdyz to neni potreba a zase jindy radsi
mlci... Nehodlam registrovat do vseho co tu je (a to plati i o
ian na amper....muni.cz ), ale pouze tam kde citim ze by diskuze pro mne mohla
byt uzitecna a prinosna... A to nezlob se zatim pro mne tato diskuze
neni.... Neco jineho je napr. CCD nebo jine konference, kde prispivaji
hlavne lide, kteri mi skutecne maji co rici a jejich prispevky jsou nekdy
jako v kazde konferenci ujete ci bezcenne, ale nekdy clovek ziska kvalitni
informace a to je udel vsech konferenci... Myslim ze mam pravo si rozhodnout
kde budu ci nebudu registrovan, tak jako kazdy uzivatel internetu...

    Je zcela zbytecne neustale druhym predhazovat proc a jak se s nim
nemuzes bavit. Pokud chces diskutovat, pak diskutuj. Pokud ne, je to jen
tvoje rozhodnuti a ma na to kazdy pravo... Mozna by bylo lepsi mlcet a
rikat, vzdyt je to jedno... Mnozi to tak delaji a potom ty vztahy vypadaji,
kdyz na rovinu se lide na sebe smeji a za rohem se pomlouvaji a kritizuji
jak jsem svedkem i v oblasti astronomie. Ja mam tu vlastnost, ze kazdemu se
snazit rici vse na rovinu (ty mozna take, alespon to mezi nami zatim
platilo...) a je to podle meho lepsi...

    Vzhledem k tomu, ze nejsem clenem konference prosim pripadne oddovedi
urcene pro mne i na pavel na eastnet...

Pavel Marek