[IAN] [IAN] Re: [IAN] RE: [IAN] Re: [IAN] RE: [IAN] Energetická abeceda pro zaeáteeníky

Peter Begeni PBegeni na vsz...
Čtvrtek Březen 22 11:01:27 CET 2001

Aj ked som zastanca jadrovych elektrarni, clanok 'Energetická abeceda pro zacáteeníky'
sa mi zda zavadzajuci. Tvrdenie, ze existencia nebezpecia jadroveho odpadu je najsilnejsim argumentom
odporcov jadrovej energetiky, je sice pravda - ale len v tom, ze je 'najsilnejsim argumentom'.
V jadrovej energetike sa nevyznam, ale pokial viem, tak najskodlivejsie na jadrovych elektrarnach
nie je prave jadrovy odpad, ale tepelny odpad odvadzany do riek a samotne tazenie jadroveho
paliva, ktore v niektorych pripadoch je voci prirode znacne drasticke.
Ak sa mylim, bol by som rad, aby ste ma opravili.

P.Begeni

Prave proto jsme ho dali i do IAN. Byt s astronomii a kosmonautikou prilis
nesouvisi. Jirka Dusek
Hvezdarna a planetarium Mikulase Kopernika v Brne
www.hvezdarna.cz
Kravi hora 2
616 00 Brno
telefon: 05-41 32 12 87