[IAN] RE: [IAN] Re: [IAN] RE: [IAN]Energetická abeceda pro začátečníky

Rudolf Novak novak na hvezdarna...
Čtvrtek Březen 22 10:41:47 CET 2001

Pekny den,

no me dal vcera kolega Hollan do ruky jiny clanek, ktery napsal on jako
fyzik a ekolog. A prestoze to je dosti jiny pohled na vec, je to take
zajimave znat. Objevi se v nekterych dalsich IAN.

Rudolf