[IAN] testy hvezdarni

Hubner Dusan hubner na markiza...
Pátek Březen 16 11:28:56 CET 2001

	No prave v tom vidim velky problem dnesnej doby. Vsetci su zvyknuti
len brat a nic davat. Defakto ziju za nase peniaze, ale moc to badat nie je.
A co sa tyka lojalnosti, s clovekom, co by mi nieco take povedal, by som sa
asi uz nebavil. Akosi nemam rad spiatocnikov. :-). Ono, ved som si uz
pohneval zopar ludi, ked som im povedal, co si myslim o slovenskej
astronomii. Viete, tazko pocuvat, ako sa nic neda robit, ved nie su peniaze.
A pritom sa v Humennom postavila nova hvezdaren za 3 miliony a doviezol sa
dalekohlad za dalsi milion. (na Kolonici meter). Iste , treba na to znamosti
a managerske sklony, ale da sa to. Stretol som sa aj z nazorom, ved preco
avizovat akcie (seminare a pod), ked aj tak viac ludom nemozu preplatit
cestovne a diety. Toto je podla mna chore. A aj preto sa mi pacia taketo
akcie, ktore ukazu na diery v NASEJ organizacii, v NASOM konicku.
	Asi tolko, iste vela ludi so mnou nemusi suhlasit.
   S pozdravom
		dusko

-----Original Message-----
From: Rudolf Novak [mailto:novak na hvezdarna...]
Sent: Friday, March 16, 2001 10:03 AM
To: ian na amper....muni.cz
Subject: Re: [IAN] testy hvezdarni

Dobry den,

no to mi neda neokomentovat - puvodne jsem chtel napsat HELLO MR. STB!,
samozrejme z legrace, ale odpovim Vam primo a bez vytacek. Neprestali
jsme, pokracujeme, jen o tom zatim neni moc slyset, asi chapete proc :)))

Jen bych chtel dodat, ze ty testy nedelame proto, abysme nekoho nastvali
(jako ze jsme tedy sakra nastvali), ale abychom zjistili, jak se maji
sluzby nase i nasich kolegu. (He, dokonce mi tu vytykali, ze nejsem
loyalni :))).

Inu tak, vsak pockejte.

Rudolf