[IAN] mir

vl na email... vl na email...
Čtvrtek Březen 8 08:16:08 CET 2001

Vecer byl u nas od SZ spis uz stratus nez cirrostratus, Venuse sotva prosvitala.
 Presto jsem vysel na balkon se pokusit neco zahlednout. Presne podle HA se
 objevil svetly objekt, pomerne pomaly pohyb spis pripominal dopravni letadlo.
 Stihl jsem jeste probehnout panelakem a podivat se na JJV, kde byla slabsi
 vrstva oblacnosti. Nebyl videt zcela jasne, proletel pomerne blizko Mesice,
 ale byl to jediny, belavy svetelny zdroj, ne pozicni svetla letadla. Takze
 jsem nejspis Mir videl. Pro odborniky mam laicky dotaz: kdyz jsem se tak
 koncem 80. a zacatkem 90. let podival vecer na jasnou oblohu, bylo mozne
 behem 5 minut videt nejmene jednu jasnou druzici. Dnes uz se tak casto nevidi.
 Je to jen svetelnym smogem nebo uz jich min leta? VL.

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami na
http://www.email.cz