[IAN] Iridium

Rudolf Novak novak na hvezdarna...
Středa Březen 7 10:11:12 CET 2001

Dobry den,

no ja narozdil od Vas mel stesti  a MIR jsem vyfotil na digitalni fotak.
Prave ten zablesk jsem videl take,
dokonce mu vdecim za to, ze ten MIR vysel, protoze jak jsem ho chtel
rychle zacit exponovat zapomel jsem,
ze mam zaply blesk a blesknul. Takze v tom nadavani jsem si ani nevsiml,
jak rychle to zhaslo, protoze
jsem to ani nahodou necekal.  Cas mi ale moc nesouhlasi, protoze ja to
videl asi dve minuty pred MIRem a
to melo byt tak 18:53 ne? Ve stejnou dobu jak pisete Vy nam ale volali
pry lide na hvezdarnu, ze videli
bolid tim smerem. Sakris to jsou nahody...

Jinak do debaty astrocs prave jeden clovek napsal, ze videl prelet MIRu
pres Mesic :))) Podle nej MIR zmizel
a pak zas vyjukl. Muselo to byt moc hezke. Jenze predem nevedel, ze to
uvidi, tak ani nemel dalekohled a nic.

Mel bych navrh - ty mapky co chystate, nechtel byste nam to poslat do
IAN jako clanek s predpovedma na
nejake obdobi?

Rudolf Novak