[IAN] prelet Miru pred Mesicem

Karel Sandler sandler na ujf....cz
Pátek Březen 2 23:31:00 CET 2001

On Fri, 2 Mar 2001, [iso-8859-1] Petr Scheirich wrote:

> Protoze nepouzivam SkyMapPro, zajimalo by me, jakym zpusobem se to tam
> da udelat. Ma to nejakou funkci "spocitat drahu "stinu" druzice", nebo
> je to treba delat pokusem? Mohl byste to trosku priblizit?

Odpoved se mi jevi pro list prilis technicka a poslu ji proto adresne. Zde
bych se rad jeste vratil k tematu Vaseho predchoziho dopisu. Na adrese
http://www.ujf.cas.cz/~sandler/63.html je mapka pro 6.3. opravena v
souladu s elementy Miru novejsimi o 2,5 dne. Trasa vede zhruba o 300m
jizneji a prelet nastava o 0,9 sec drive. Myslim si, ze to dobre ilustruje
pravidlo, podle ktereho NORAD neprovede jen prevod elementu na novou
epochu, ale primo je zmeni, pokud odchylka mezi polohou predpovezenou a
merenou prekroci 5 km.

Zdravim
		Karel Sandler
---
e-mail:  sandler na ujf....cz
phone:   420-2-66173271
address: NPI, 250 68 Rez, Czech Republic