[IAN] prelet Miru pred Mesicem

Petr Pravec ppravec na asu....cz
Čtvrtek Březen 1 13:13:14 CET 2001

Neni to muj obor, takze se castecne ptam a castecne upozornuji na mozny
problem.

On Thu, 1 Mar 2001, Karel Sandler wrote:

> Pro zajemce jsem umistil na http://www.ujf.cas.cz/~sandler/images/63_1.gif
> velmi narychlo zhotovenou mapku casti drahy "stinu" pro 6.3.2001.
>
> Co se tyka presnosti:
>
> 1. drahove elementy Miru jsou z 27.2.
> 2. vypocet je zalozen na SkyMapPro7.

Bere ten vypocet v uvahu plne perturbace te tyden stare drahy (od 27.2.
do 6.3.) zpusobene asfericnosti Zeme?  Pokud si to jeste dobre pamatuji
z prednasek o nebeske mechanice, tak se drahy druzic diky teto asfericnosti
neustale staceji.  Pokud to ten program presne zapocitava, pak je
to OK.  V opacnem pripade by vsak ten stin mohl jit uplne jinudy.

Zdravim,   Petr Pravec