[IAN] Mars

Tomas Havlik tomas.havlik na vsb...
Čtvrtek Červen 14 16:57:36 CEST 2001

Noa a nesmi se zapominat take na polarni cepice, nebo spise vzdy jde videt
vyrazne jen jedna , podle momentalniho natoceni. Ale v mnoha pripadech je
cepice tim nejvyraznejsim , co jde videt, tedy vyraznejsi nez albedove
utvary. No ale jak se ted divam, cepice jsou nedobre natoceny  tak z nich
pri teto opozici asi nic nebude.

Rebel Tom