[IAN] Kolimator

Antonin Holik holik na espace...
Čtvrtek Červen 7 17:07:33 CEST 2001

Svetlu zdar !

Tak uz jsem se rozhoupal a mam 4 palcovy reflector GS 280. Zatim si mohu
pouze libovat.
Jediny problem je v serizeni. Jiz na prvni pohled jsem odhalil jiste
nedostatky a podarilo se mi to trochu spravit, ale kdybych mel po ruce
kolimator, bylo by to idealni.
Ptam se tudiz, da se takova vec nekde zapujcit ? I bych ho koupil, kdybych
vedel kde a kdyby nebyl prilis drahy (neni moc duvodu, aby byl).
Nasel by se nejaky vlastnik pobliz Olomouce nebo Valasskeho Mezirici (mozna
bych mohl zkusit hvezdarnu ve VM), ktery by byl ochoten kolimator zapujcit ?
Ocenil bych i zkusenosti s pouzivanim. Muj dalekohled ma objimku na okulary
1.25 palce.

Antonin Holik