[IAN] Prelet Miru

Rudolf Novak novak na hvezdarna...
Středa Únor 28 11:58:07 CET 2001

Ahoj Petre a ostatni,

ja se obavam, ze jste zapomeli na jednu bec. MIR preleti Mesic tak
rychle, ze si jej asi nevsimnete a krom toho je to asi nejvetsi z druzic
(vyjma ISS do budoucna).

Presto se obavam, ze vzhledem k uhlovym rozmerum si na Mesici nevsimnete
ani MIRU ani jine druzice. (MIR by byl asi v urcite v dalekohledu videt
jako ploska, ale prelitla by prilis rychle. Musel by se najit okamzik,
kdy se bude "pred" Mesicem pohybcvat pomalu).

Jeste jsem si nepocital ani jedno cislo, je tojen odhad, ale rek bych,
ze v tom bude pudl.

Rudas