Fw: [IAN] tak se tady mejte

Pavel CABÁK cabak na cross...
Pátek Únor 16 14:58:49 CET 2001

To je i muj pripad a trochu se divim, ze i v tak racionalni zalezitosti,
jako
 je pro mne IAN mohou vladnout takove vasne. Zdravi vsechny V. Lahoda,
Hradec
 Kralove

--- Původní zpráva ---
Od: Pavel_CABÁK <cabak na cross...>
Datum: 16.02.2001 07:56:44

Ahojte,

chtel bych reagovat na rozpoutanou diskuzi o chteni nebo nechteni
komunikovat
 v teto diskuzni skupine. Ja nejsu ani amater astronom natoz profesional,
 abych tady mohl vest s nekym nejakou smysluplnou diskuzi. O Vesmir se
zajimam
 pouze tak, ze se obcas podivam na hvezdicky, rozpoznam jenom par souhvezdi,
 ale co se tyce jakychkoliv informaci, at uz to jsou nejake nove objevy nebo
 pouze start nejake druzice, o tom si rad poslechnu nebo prectu. A prave
diky
 IAN mam, doufal jsem, alespon zakladni informace obcas s nejakymi
podrobnostmi.
 Diky moji neznalosti nemohu posoudit, jestli jsou nebo nejsou "pisatele"
 v IAN necim ovlivneni nebo dokoce zavisli, navic nemam vubec zadne
zkusenosti
 s kontaktovanim at uz profesionalnich nebo jen amaterskych astronomu
(protoze
 je toto muj pouze okrajovy zajem), ale myslim si, ze takovych jako ja by
 mohlo byt v teto konferenci vic. Takze se ani nedivim, ze tady diskutuje
 pouze par lidi a pak to vypada, ze to tady "nezije". Mozna je to jenom muj
 dojem, ale rozhodne si docela rad prectu nazory od vsech skupin, abych mel
 alespon nejake informace o deni v teto branzi a nechci se do toho nikomu
 michat, protoze tomu opravdu nerozumim.

S pozdravem

Pavel CABAK

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami na