[IAN] Nastupce

Petr Scheirich psch7513 na yahoo....uk
Pondělí Prosinec 17 14:27:38 CET 2001

Jedna z dalsich prednosti NGST je to, ze bude pracovat
vyhradne v infracervenem oboru (ale asi spis v tom
"blizsim" konci), takze toho uvidi jeste nohem vic...

> metru? Co by asi ,,videl?" Netroufam si
> predstavovat....Vy ano?

Predstavit si to dokazu :-)
Kdesi (asi v knizce "NGST - Visiting the time, when
galaxies were young" - vrele doporucuju, moc pekne :-)
jsem videl "srovnani" zaberu z HST a NGST.

Petr

=====
psch7513 na mbox....mff.cuni.cz