[IAN] Olympus Mons

Borek Lupoměský borekl na volny...
Úterý Prosinec 11 09:41:29 CET 2001

On Tue, 11 Dec 2001 vl na email... wrote:

> Nejsem už vůbec odborník, ale nemohlo by to třeba být taky tím, že
> vznik těch sopek iniciovalo proražení kůry Marsu pádem planetek a to
> strmé úpatí by byl pozůstatek valu meteorického kráteru? Já ty sopky
> viděl jen v novinách, kdyby tohle byla pravda, mohl by kolem některé
> být ten okraj ještě nevyplněný - jako věnec. (Jako meteorické
> krátery na Měsíci, ty výron lávy nevyplnil.) Jestli jsou všechny bez
> náznaku takového zvýšeného okraje, bude mít spíš pravdu M.Slunečko.

   Mam pocit, ze bez prislusnych znalosti nema cenu podobne soudy
vynaset. Taky nejsem odbornik, ale vim, ze na Zemi muze mit lava ruznou
konzistenci od ridke velmi rychle tekouci po velmi viskozni, pomalu
tekouci a prikre se vrsici.

   Bye Borek

--

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB