[IAN] Olympus Mons

Tomas Havlik tomas.havlik na vsb...
Pondělí Prosinec 10 17:06:46 CET 2001

No to je vcelku pravda, jen tu "mensi gravitaci" bych spise nazval tihovou
silou, ktera je  mensi diky mensi hmotnosti telesa Marsu.
Ze stejneho duvodu take telesa mensi asi 1000km pocinaji mit nepravidelny
tvar.
No a ta kura Marsu to zas tak dobre nenese, cela oblast se jmenuje Tarsis a
zname Vale Marineris neni nicim jinym, nez rozpraskanim kury vlivem tlaku
sopek a neni to jen OM, ale vsechny stitove sopky te oblasti, ktere tvori
velkou vybouleninu na marsove telese.

S pozdravem rebel Tom