[IAN] CD IAN....

Martin Gembec gembem00 na pf....cz
Úterý Prosinec 4 10:13:20 CET 2001

Take jsem se zamyslel nad tou anketou a predchozi nazor me jen utvrdil, ze
to neni tak jednoduche.. Mozna proto, ze jsem se blahove domnival, ze by
zajemcu nebylo tak mnoho, uvazoval jsem o klasickem zbusobu, kdy by CD
bylo vypaleno, coz jsem u maleho mnozstvi povazoval za vhodne. Jenze
docela dobre se muze stat, ze CD je lepsi vylisovat - uz vzhledem k
nesrovnatelnosti kvality, a potom je jasne, ze to cele nebude tak levne.
Nastesti netusim, kolik stoji vylisovani jednoho CD a kolik by to stalo v
pripade vyroby cca 50 - 100 ks, ale jestlize v pripade vypaleni bych cenu
docela dobre videl do 200, nedivil bych se v pripade vylisku cene kolem
500. (uvazuju li v cenach beznych CD tohoto typu).

Z vlastni zkusenosti vim, jak nesmyslne by bylo palit byt jen 20 CD, takze
tuto volbu zavrhuji, ... na druhe strane pak ale nelze nez souhlasit, ze
CD by bylo vhodne doplnit papirovou publikaci, nebo se alespon vejit do
400.-

Pokud bych mel ja uvazovat o koupi, zajimalo v jak uzivatelsky prijemne
podobe by bylo udelano? V podobe HTML stranek? Nebo tam budou i pripadne
souhrny aktualit, prilohy apod? V takovem pripade vznik CD podporuji a o
jeho koupi bych uvazoval. Mozna ale jeste nedozral cas. Mozna bude vhodne
pockat do cisla 500...

Martin Gembec