[IAN] Skvrna 9393

Martin Gembec gembem00 na pf....cz
Čtvrtek Duben 19 15:45:25 CEST 2001

Ahoj. Tuhle jsem prolejzal, co mam ulozeno na disku ke Slunicku a zjistil
jsem, ze tam mam take animaci z pulky unora. je na ni videt posun a mirny
vyvoj jedne oblasti. Take skvrna se postupne zvetsovala. Kdyz sem to
pocital, podle rychlosti rotace Slunce se zdalo, ze se jedna o tu samou
oblast, jaka se proslavila o mesic pozdeji jako 9393. Pak je tedy otazkou,
proc byla oblast 9393 ocislovana az v breznu.

Opravte me jestli se mylim a byla ocislovana jiz drive.. Priznavam take,
ze je mozne, ze mnou zminovana oblast z unora neni identicka s oblasti
9393. Pokud ano, pak tu neco nesedi. Zkusim se na to podivat podrobneji.

Martin