[IAN] Verici Martin

Martin Gembec gembem00 na pf....cz
Středa Duben 11 11:43:00 CEST 2001

Ahoj. Asi by ani ode me nebylo korektni, kdybych tvrdil, ze me IAN s tou
polarni zari nedostaly. Nejdriv jsem pohledl ven, protoze to bylo prvni,
co me napadlo a bylo to nejrychlejsi. Potom jsem si nacetl stranky NOAA a
zjistil, ze aktivita je velmi nizka a tak me to prijemne rozesmalo :-)

Kdyz jsem pak cetl Michaluv clanek, dostal me jeho uvod asi v tom smyslu,
ze jsem byl o to zvedavejsi na jeho obsah, i kdyz tentokrate jsem tomu
neveril i proto, ze takovou udalost bych se uz par dni predtim musel
dovedet z jinych zdroju.

Presto vam panove dekuju, bylo to velmi pekne a zabavne.

S pranim aspon trochy jasneho nebe a polarni zare nad hlavou

Martin

http://home.pf.jcu.cz/~gembem00