[IAN] Verici Martin

Martin Vičar mvicar na volny...
Středa Duben 11 08:51:30 CEST 2001

Tak se musim priznat, ze ma IAN diky me slepe duvere dva aprilove body.

Prvni ziskal Jirka Dusek svou zpravou o ve dne viditelne polarni zari.
Bylo to 1. aprila a tak jsem si to proveril: Otevrel jsem Soho
http://sohowww.nascom.nasa.gov/data/realtime-images.html
a videl, ze detektor je zasnezeny. Stacilo mi to, rekl jsem si, ze na tom
asi neco bude. Rozdil by sice musel byt asi 10^5, ale v astronomii se da
ocekavat velike radove rozpeti velicin. A tak jsem vyhlizel a vyhlizel na
slunecne obloze...

Druhy aprilovy bod uhral Michal Svanda, protoze jeho uvodnik o evakuaci Alfy
jsem zbastil i s navijakem (ze je datum stare, mi nedoslo).
Moc by me zajimalo, jestli je tady jeste nekdo, kdo 1. dubna alespon
nakouknul, neni-li na denni obloze preci jen polarni zare.

Vsechny pozorovatele oblohy zdravi
Martin Vicar (s o 20% delsim vedenim za stejnou cenu)