[IAN] Slunce

Michal SVANDA svanda na asu....cz
Úterý Duben 3 23:15:47 CEST 2001

Zdravim Vas.
Vysvetleni je jednoduche - za vsechno muze zemska precese.
V davnych dobach, kdy astrologove parcelovali ekliptiku na dvanact
souhvezdi zviretniku, znameni i souhvezdi sedela. Zeme vsak vykonava
precesni pohyb a tudiz se jarni bod (jakozto zacatek rovnikove souradnicove
soustavy) posouva po ekliptice s periodou asi 25800 let. V soucasnosti
skluz cini "jedno souhvezdi". "Astronomicke" Slunce jde jinak nez
Slunce "astrologicke".
Z toho vyplyva, ze horoskopy musi byt nutne spatne, kdyz uz timto
vlastne povidaji neco jineho, nez ve skutecnosti je.

--
Michal Svanda
Email: svanda na asu....cz