[Svetlo][svetlaren] jasy Mesice ve stinu

Jan Hollan
Thu, 4 Nov 2004 22:44:19 +0100 (CET)

Vazene kolegyne a kolegove,

vystavil jsem par obrazku ze svatecniho zatmeni, zachycujicich jeho jasy.
Popsal jsem je jen anglicky, treba to nekdo prelozi, ja mam trochu moc
restu. Obrazky jsou v adresari
  http://amper.ped.muni.cz/light/luminance/lun_eclipse/
 na popis photom.htm je tam hyperodkaz.

Jak jsem si uvedomil az po rozhovoru s dr. Baxantem, ony i bezne jpegy lze
zrejme fotometricky zpracovat, neb prevody 10 a vice bitu na 8 jsou stale
stejne, pro dana nastaveni (ja myslel, ze si fotaky zkusi nejaky hruby
histogram a naladi pak parametry dle toho, asi to tak nikdy neni).
Z takove fotky Mesice by skoro slo to gamma trefit...

zdravi jenik hollan

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/PMYolB/TM