[Svetlo]Prosím o pouceni

dql
Thu, 19 Feb 2004 20:15:01 +0100

Pane Suchane,

se zajmem jsem si precetl clanek v Kvetech. Snad nejvice mne zaujalo Vase
tvrzeni, ze je prokazana navratnost "ekologickych" svitidel zhruba sest
let*. Moc rad bych se seznamil s materialem, ktery to prokazuje. Byl byste
tak laskav a poskytl mi jej? Nebo alespon odkaz kde jej naleznu. Rad bych
poopravil sva tvrzeni, ze jde o investice nenavratne.

Diky. Verim, ze se tento dopis neztrati. Stejne verim, ze mi odpovite.

                                Tomas Maixner

* cituji ". svetla ekologicka, u kterych se prokazala financni navratnost
zhruba sest let."

---
Odchozí zpráva prý neobsahuje viry. Alespoň to tvrdí Grisoft.