[Svetlo]Re: [Svetlo]Re Fw: Oznámení

HenyZ
Fri, 25 Apr 2003 16:24:45 +0200

Ahoj Martine a vsichni.

Vezmu to ted jenom v bodech, kdyz ses mne primo zeptal, Martine.
K nedorozumeni nedoslo, tohle uz je jenom vyvrcholeni celeho dramatu.

1. Je smutne, ze prave zde nejsou lide objektivne informovani o tom,
co se deje. Prave v zakulisi probihaji neuveritelne boje a probihaly,
od zacatku az doted.

2. Dosly Ti vsechny majly. Tohle uz je ciste mezi nami a dr. Hollanem.
Hrube mne urazil, trebaze ne ve verejne konferenci, ale v konceptu na
jeho strankach, dlouhodobe devastuje moji praci, absolutne neexistuje
domluva. Ja bych to byla byvala asi prezila, ale muj manzel ne, vida,
co to se mnou dva roky dela. A tezko ho budu drzet, aby nepouzil
prislusne paragrafy, ktere tu nebudu citovat, skoda mista...

3. Bylo by velice fer, aby jak dr. Hollan predkladal pravdiva fakta,
tak to same delal Pavel Suchan, atd.
Ono to skoro vypada, ze se nic nedeje, ale deje - mimo konferenci a to
by vas melo stvat, protoze jak clenska zakladna, tak prosti ochranci
prirody [kterym ja jsem odmala a az do extremu, takze z nejake
podujatosti mne nemuzete podezirat], by meli vedet, jak cele situace
vypada. A ona vypada tak blede, jak jen jde. Dr. Hollan vam tedy
udelal jmeno, vsechna cest.

4. Ono se stale tak nejak naznacuje, ze astronomove nezvladli situaci,
ale tak to neni, dr. Hollan nezvladl. Berte to uz jako fakt. Nebo mam
natvrdo sazet udaje?? Klidne budu, at se ,,pobavime."

5. Marek Kolasa mi take dal spravne zahulit a zpetne ja jemu, ac jsme
to asi nemyslel nikdo ve zlem. Jemu je jedno, kdo mne pozadal o
zaslani toho prvotniho majlu, mne neni jedno, ze se na teto konferenci
neustale jednostranne dezorientuje cast ctenaru. Kdybyste vedel, co je
pro mne obtezujici - dala jsem vsanc sve jmeno - za astronomy - a ono
to dopadlo, jak dopadlo. Vsechno v cudu, naprosta nemoznost vzajemne
domluvy. Reknu vam, ze kdo o tom opravdu nema tuchu, budte radi.

          Zatim vse, i kdyz jsem stale nekonkretni.

Verim, ze za mne bude konkretni nekdo jiny - treba Janina Ticha z
Kleti, pripadne by mohl popovidat Libor Lenza z ValMezu, az bude ,,na
drate." Ja chci presne znat situaci, ktera panuje, ne tiskova
prohlaseni CAS, atd. Porad se tady opakuje jedno a to same a to neni
to prave orechove, to je blbost, s prominutim...

                         Ahoj, Heny

[ktera je nestastna jak safaruv dvorecek z toho, co se deje....]