[Svetlo]Re: Proc je nebe trvale svetle

HenyZ
Sat, 5 Apr 2003 08:11:16 +0200

Ahoj Rudo a vsichni.

Jejdanaku, kdybyste vedeli, co nevite...Ja uz se k tomu take nebudu
vyjadrovat, opravdu skoda zapatlavat konferu...
Ale Tomas je asi tak jedinej, komu jde o to, dodavat prave ty kvalitni
texty ke cteni tem [tedy nam], nad kterymi ostatni uz jen mavnou
rukou.... A ver, ze si presne uvedomuje, kde a jak se blbe sviti, je
to jeho prace.

A po poslednich nasich aktivitach dospelo k tomu, ze chceme udelat
vsude tmu, spousta lidi. Ja se toho az hrozim. Co se podarilo vydupat
ze zeme a s pomoci Bozi, protoze jinak by to uz tenkrat neproslo
naprosto nikde, to je v cudu. Ja nevim, mozna mate na Morave a jinde
jine zkusenosti, ale u nas se tomu vazne jen smejou a nasvetlujou cim
dal vic vsechno a jak blbe!! Bez spoluprace se svetelnymi techniky si
treba technicke sluzby hodi poradnej reflektor na neco, co se jim a
panu starostovi libi a ,,cjort vazmi" hvezdy, lidske a jine organismy,
atd. A to je vsude. Mas prachy? Jo, tak si osvetluj treba svuj
soukromej bazenek nebo lesik nebo co ja vim...Ty blaho, u vas
nefungujou tyhle mafie? To se mi ani nezda byt mozne. Ano, znam
pripady z praxe, kde starostove a hejtmani spolupracuji presne s temi,
se kterymi by meli, ale to je jak hledat jehlu v kupce sena.

A jeste jedna vec, Tomas nikoho nenapada, jen konstatuje. Neni
detinsky ani pritroubly, je to maximalni profik a odbornik, jeho
jednani a vystupovani mu muze zavidet temer kazdy. Zavidim mu i ja,
neumim se ovladat tak dokonale, jako on. A ,,persekuce" - hmm :-)
Netusim, proc na verejnou konferu nedochazeji Tomasovy prispevky? Proc
je tam musim preposilat? A proc se mi blizci lidickove nebo i vzdaleni
dostanou jen na vybrane prispevky z verejne diskuze, kde povetsinou
pada jeden a ten samy nazor? Nemelo by to byt o diskuzi a ne o
monologu?

Ale jak vidno, vas nepresvedcim a blbe to skonci, verte mi. Budou se
nam smat a dal sajnovat lasery na oblohu a dal sajnovat reflektory po
vsech certech, protoze par astronomu a ostatnich [vcetne mne, protoze
se snazim branit co jde] dela dusno, ktere vubec nemuselo byt a Zakon
i s provadecim predpisem mohl uz davno v pohode a plne fungovat.

                  Toz tak, preji nam vsem jen dobre.

                         Hezky vikend, Heny