[Svetlo]Re: Proc je nebe trvale svetle

HenyZ
Fri, 4 Apr 2003 19:30:55 +0200

No, nevim, Rudo, ale tohle se mi vuci Tomasovi nezda byt fer. Prece
jen vidim do problematiky vic nez je zdravo, jezdim po pulce sveta a
vim co se povida o Czech republic. Na tri dny jsme u nas meli ucitele
ze Spanelska a netroufam si prezentovat jejich nazor...Tomas nam to
tady podava velice vystizne, odborne, tak proc ho karas?! Co treba ty
hloupate svitici kostky, ktere miri jenom na nebe a nikam jinam, co s
nimi, hmm?? A tak dale...

                         Heny

> nexcete se zas dat na toho bobrika?
>
> rudolf