[Svetlo]Re: na bezpredmetne Re: (chapejte ve smyslu predmetu, nikoli obsahu. I kdyz i ten je dost bezpredmetny)

Tomas Havlik
Thu, 24 Oct 2002 00:22:27 +0200

--------------48892238F81321FF82055257

dql wrote:

> Pane Tomo Havliku,
>                                                        (Na vedomi prof.
> Sokanskemu.)
> abych
>
>    Skutecne diskuse hodna "odborne" konference! Napsal jsem "mohl by je mit
> na svedomi". O valeni koule do kopce a uhybani pred ni, kdyz se vysmekne,
> jsem se nezminoval. Zapominam, ze smysl pro humor dogmatikum chybi.

Jak pisete dale, tak nevite vsechno, takze jsem Vas chtel jen lehce poopravit,
kdyby jste to treba nevedel.
Takze znova "Sisifos kouli nevymyslel, ale snazil se ji tlacit", to kdyby jste
to preci jen nevedel.

To, ze vite kdo je to dogmatik, tak k tomu Vam gratuluji, ale ja jsem zadny
humor ve vasi odpovedi nenasel, musim Vas zklamat, dogmatik je asi nekdo jiny,
zkuste se podivat na skupinove foto ve Vasem obcanskem prukazu, snad budete mit
stesti a jednoho tam najdete.

>    Zarazi mne Vase nejistota, zda vsichni vi, co jsou "ony koule", kdyz
> pisete, ze to bylo "skoro vsem" jasne. Navrhnu normalizacni komisi, aby do
> svetelne technickeho nazvoslovi zaradila i odborny termin "ony koule".

Vyborne to bude pocin hodny velikana.

> naznacit,
>
>    To je porad o mysleni a smyslu pro humor. Naznacovat mohu, ale nechci. Vy
> snad naznacovat nesmite? ON to zakazal? Poptejte se duvtipnejsich kolegu,
> kdo asi je On. Mimochodem, On se pise s velkym O, pripadne J (Jeho) apod.
> nikoliv "on".

My naznacovat muzeme. ON , on ani On a uz vubec oN to nezakazal.
Vyborne , takze uz vim, ze "On" se pise vylkymi pismeny a zeptam se
duvtipnejsich kolegu.
Kdyz je "On", tak by pak mel byt taky nejaky "Off". Kdybych to nahodou napsal
spatne prosil bych lingvinistickou kancelar dql o opravu.

> [...]
> ty
>
>    Obdivuji Vasi touhu po poznani. Neobtezujte se navstivit pana profesora,
> nehodlam rozsirit chabe informace, ktere mate. Ujistim Vas pouze, ze pan
> profesor neni astronom ani cernonebnik. Zkuste personalni oddeleni, treba
> Vam poskytnou jeho kadrove materialy. Kdo vymyslel koule ale nevi ani pan
> profesor. I kdyz vezmu, ze Vas zajimaji pouze ty ony koule, tak ty tady take
> byly uz pred Goeblem a to uz bude skoro dveste let, esli se nepletu. A fakt
> je nema nikdo patentovane. Takze nevazte zbytecne cestu za panem profesorem.

To byla jen jedna z mnoha slusnych otazek, ve ktere jste dal presmerovani na p.
Sokanskeho a vzapeti nechcete rozsirovat me obzory informaci o nem. Vy velmi
casto s necim zacnete a pak to utnete. Ja nehodlam plytvat jeho casem, jen mne
zajimalo, kdyz uz mne na nej odkazujete, kdoze to vlastne je. Nic vic, nic min.

> [...]
> jasu a toto zase nezpusobuje. Neni mozne neco s cistym svedomim podepsat
> jako spravne reseni. Bude chvilku trvat, nez se to zvladne. A do te doby
> neni v zajmu (zejmena) astronomu neco prikazat. Mohlo by se prikazat prave
> neco, co skodi jejich pozorovani.
>
>    Loucim se s Vami i ostatnimi a jdu hledat reseni. S Vami, ani ostatnimi
> (s vyjimkou dvou osob se kterymi komunikuji mimo tuto pochybnou konferenci),
> je nalezt nelze. Je to jen ztrata casu

> Napodobne je to ztrata casu, myslim si totez, jedina vec na ktere se shodneme.

Dekuji za kus bezpredmetne diskuze.
Toma Havlik

>                                                                  Tomas
> Maixner
>
> P.S. Karle promin, ze jsem se o Tobe zminil. Snad ho prezijes (Tomo, to "ho"
> je s malym h, jde o Vas. Nejde o Nej). Na druhou stranu, neni to kouzelne?
> Tato vysoce odborna konference? Zasnu nad svoji trpelivosti. Mel bych taky
> dostat nejake vyceneni od cernonebniku, ale asi mi zadne nedaji.

> kompromis.
> nesviti do
> On

> byl

--------------48892238F81321FF82055257

begin:vcard
n:Havlík;Tomáš
tel;pager:ICQ: 11830229
tel;fax:691 10 09
tel;home:0604648145
tel;work:691 10 05
x-mozilla-html:TRUE
org:HaP JP Ostrava
version:2.1
email;internet:Tomas.HavlikAvsb...
adr;quoted-printable:;;=0D=0ATr.17. listopadu, IGDM V=8AB - TU, Ostrava - Poruba, 708 33;Ostrava;Czech republic;;
x-mozilla-cpt:;19008
fn:Rebel
end:vcard

--------------48892238F81321FF82055257--