[Svetlo]RE: omluva

Kotek, Jaroslav
Mon, 21 Oct 2002 07:54:09 +0200

Vážený pane Kubánku,

víte, ve slušné konverzaci bych očekával omluvu bezprostředně po zjištění omylu, ale i tak jsem rád, že jste se k ní nakonec odhodlal, ikdyž až pod určitým tlakem.
Omluvu přijímám a oceňuji, protože bezesporu představuje v porovnání s dosavadní praxí v "e-mailové diskusi Světlo" důležitý pokrok.

S pozdravem

Jaroslav Kotek