[Svetlo]Re:

Tomáš Hynek
Fri, 18 Oct 2002 15:10:49 +0200

S vami opravdu neni o cem diskutovat, pletete dohromady veci, ktere nelze
spojovat

- minimalni pozitivni vysledek na Petrine s vymenou ostatnich krytu v cele
CR - vzdyt je jasne, ze par svetel na Petrine nic nezmuze, protoze obloha
bude stale presvicena Prahou, ale kdyby se casem vymenily ostatni kryty v
Praze-to uz by byl poradny rozdil...

Stale nechapete (nechcete pochopit) vyznam ochrannych zon kolem
hvezdaren-jejich vyznam je jiny nez ten, kterym stale argumentujete.

Muj kolega Tomas Havlik nemyslel slovem koule predmet tvaru kole, ale
svitidlo ve tvaru koule - opet vase umyslne nepochopeni a znemoznovani
rozumne rozpravy...

Zvlastni, jak cena z 600 Kc najednou klesla na 250 Kc, mimochodem-jake jsou
naklady na vymenu vybojky, ci jinou udrzbu svitidla? Ze by tech 250-300 Kc
na jedno svitidlo spojene s vymenou krytu (toho spodniho-kdyby jste nahodou
zase nepochopil o cem je rec) byla tak neprijatelna? I kdyz je to prubezna
investice rozlozena do 10 let?

Pokud jde o to prekrucovani, toho je myslim z vasi strany (nemyslim
konkretne jen Vas, ale i dalsi "svetelniky) az moc - viz napr. kampan proti
nasim pozadavkum - zhasinani svetel ve mestech, zhasinani PRAZSKEHO HRADU,
nesmet rozsviti svicky na hrbitovech, nesmet udelat taborak pobliz
hvezdarny, lide budou muset chodit po ulicich s baterkami v ruce atd. atd.

Vidim, ze tato diskuze opravdu nikam nevede, jejim predmetem je jen vzajemne
obvinovani a prekrucovani slov, misto normalni rozumne domluvy.

Tomas Hynek