[Svetlo]Re: ...Re: light pollution (fwd) ... uz v tech Re:Re: Re:... je asi zmatek, co? Takze trochu upravy "Predmetu"Re: [Svetlo]Re: ...Re: light pollution (fwd) ... uz v tech Re:Re: Re:... je asi zmatek, co? Takze trochu upravy "Predmetu"

Tomáš Hynek
Tue, 15 Oct 2002 17:52:40 +0200

Dobry den pane Maixnere,

To je opravdu zajimama cena, to myslite opravdu vazne ? Jen sundani jednoho
krytu a nasazeni druheho krytu - behem nekolika desitek vterin ? Chapu, ze
naklady napr. na vysokozdvizny vuz nejsou male, ale co takhle odhadnout
naklady na vymenu krytu jeste jednou, tentokrat pro situaci, kdy se bude
zrovna vymenovat vybojka, nebo cistit kryt - takove veci se prece delaji,
nebo ne? Myslim si tedy, ze se jedna jen o par vterin (desitek vterin) prace
navic-a to ma stat 600 Kc?

Diky za novy odhad ceny,

Tomas Hynek

>  p. Maixner