[Svetlo]Re: ...Re: light pollution (fwd) ... uz v tech Re:Re: Re:... je asi zmatek, co? Takze trochu upravy "Predmetu"

Jiří Kubánek
Mon, 14 Oct 2002 00:07:39 +0200

Vazeny pane Maixnere,

dodatecne odpovidam na Vas dopis.
Nevim sice jak probihaji jednani v one ministerske komisi a ani to vedet
nechci. Vite, Vy si neustale stezujete na neco, ze Temne nebe je skupina
zabednencu apod. Pokud vsak chcete neco zmenit, musite zacit u sebe. Ja sam
si dobre pamatuji jedine setkani s Vami a panem Kotkem na prednasce dr.
Genta v Akademii ved - tam jste velmi casto svymi poznamkami rusili
prednasku, pomijim to, ze jste netleskali pri predani ceny Dr. Hollanovi.

Chapu, ze s rovnymi skly to neni tak jednoduche, jak se muze zdat. Ale o tom
i o rozestaveni stozaru se jiz v dopisech vyjadroval dr. Hollan. Bylo by
dobre, abyste si vse v te komisi vysvetlili.

Ja mam jedine prani, aby na silnicich bylo mene dopravnich nehod, aby bylo
mene mrtvych ptaku, kteri narazi do budovy, billboardu apod., aby bylo lepe
videt hvezdne nebe nad nami a aby se na to veskere ucelne sviceni, ktere
nebude mit rusive projevy, pouzivalo mene energie, abych mohl stastneji zit
jako soucast prirody.

A pokud dokazete toto vsechno zaridit v Ceske republice, tak Vam velkoryse
preji, abyste Vy byl multimilionarem.

S pozdravem Jiri Kubanek