[Svetlo]Omluva RE na RE Heny

DQL
Wed, 8 May 2002 01:43:31 +0200

Ahoj Heny a dobry den ci noc ostatnim,

> Muj posledni majl tady. Jeniku nebo Peto, prosim vas, odhlaste mne z
> konference svetlo - OK? Diky.

.. tedy Heny...., ale stale jeste na seznamu jsi... (znaji Tvoje heslo?)

>  >Asi nepochopil, ze to byl z Tve
>
> Doufas marne, zas az takovy veliky vtip to nebyl. Snad jen s tim
> pripodotkem, ze by to chtelo zakon ...

Ale ja myslel jen ten pripodotek...

Mam pocit, ze na tenhle prispevek neni treba odpovidat verejne, ze?

Takze jen k tomuto:

> Tome, Tome, prosim Te...brzdi. Tohle neni fer.

Co neni fer? Pokud se prosadi to co je v komisnim navrhu, tak skutecne na
mnohych mistech se pouzitim cernonebnickych lamp svetelne znecisteni zvysi.
Takze co neni fer? Ze pred tim varuji?

> Joj, to zavani lecsims jinym, nez prave chuti komunikovat...neni to
> tak trosku  nuz na krcku?

Nuz na krku? Nerozumim!
Jen tim rikam, ze pokud tu bude diskuse monologem dvou stran, ze prestanu
monologovat a radeji se venuji praci mezi svetlari.
Zase jsem si myslel, ze jsem vtipnej a nebyl. :-(
A ostatne, vadilo by to nekomu, kdybych prestal? Asi ne. Byl by tu klid jak
na cecku. :-)

>             Naposledy ahoj vsem, Heny

(Doufam, ze ne naposledy) zdravim

                                                  Tomas Maixner

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).