[Svetlo]Omluva - RE na RE od pana Vasty

DQL
Tue, 7 May 2002 22:48:32 +0200

www.dql.cz/CIE/CIE.html nebo přímo na www.dql.cz/texty/faktor4.htm  -
Doplněno právě o to, že svítidla s plochým sklem více znečišťují než mnohá
jiná.
Řešení spočívá v odborném návrhu.

> Byla to ma reakce poslana 27. unora 2002 na dopis Pavla Stupky z 26. unora
> 2002. Subject byl "nekolik komentaru". Cituji z meho prispevku:

Nečetl jsem

> Urazka to neni a mrzelo by mne, kdyby tak byla ona ma veta chapana.
> Proc si vlastne myslite, ze by to mohla byt urazka?

Uz jsem vysvetloval - ... v normach je neco jineho, nez svetlari tvrdi -
jsem asi hloupe pochopil, jako narazku, ze nemluvi pravdu nebo ji zamlcuji.
To se mne dotklo.

> Otazka na link na normy byla vsak jen podruzna, proto bych i pochopil
> uprimne doznani, ze ji svetlari prehledli. Vetsi vyznam maji ty prvni dve
> otazky, ktere zde jeste jednou zopakuji:
> # Pamatuji normy treba na oslnovani? Je podle norem pripustne,
> # aby lampy svitily do oken bytu?

Neprehledl jsem - Nečetl jsem - nyni ano.
Odpovidam - nemam ted normu pri ruce, ale obavam se, ze tam nic o oknech
neni, vracim se domu a podivam se (skoda, ze nejsou normy na webu :-)). Ale
na druhou stranu mam pocit, ze tam nejake vseobecne povidani bude.

> Bezva, opet se shodujeme. Pokud jsem snad nekde dogmaticky ci fanaticky
> plkal, prosim poslat presnou citaci, abych se toho nesvaru priste mohl
> vyvarovat.

Presnou citaci...  Vetsina nasi korespondence - i tyto moje radky - jsou
plkani.

Tomas Maixner
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).