[Svetlo]Osvetleni ve Zline-dodatek

DQL
Thu, 2 May 2002 22:57:10 +0200

>Hm... Ale urcite je to podle norem. Alespon na to se vzdycky odkazuji
>svetlari, a to i v teto konferenci. A na muj dotaz, jestli by mi mohli dat
>nejaky link na ty normy, zadny svetlar neodpovedel. Interpretace toho
>mlceni muze byt ruzna - napriklad v normach se pise neco jineho, nez
>svetlari tvrdi; nebo zadne normy ani neexistuji...
>
>Mjejte se pjeknje
>
>Ludek

Pani temnonebnice a pani temnonebnici,

rozumna komunikace s vami neni mozna (nemyslim jen pana Vastu). Ale nemohu
vas nechat v nejistotach. Normy samozrejme jsou a je tam co tvrdime. A o
jejich existenci vite. Ostatne pan Hollan  se se mnou pred vratky MZP prel,
ze zna normy lepe nez ja. Nezna. :-)

Jejich studium by jiste neuskodilo nikomu, kdo chce rikat jak se ma svitit.
Zkuste to. Aby jste to meli snazsi:
http://domino.csni.cz/NP/NotesPortalCSNI.nsf/key/hlavni_stranka?Open Tam si
je muzete najit i objednat. Funguje to, uz jsem nejake normy netem
objednaval a dostal.

Ono neni ani od veci si precit i prace clenu Dark Sky. V mnohych se tvrdi
mnohe jinak nez prezentujete vy. Proc lide v teto zemi chteji byt vzdycky
papeztejsi nez papez? A proc na druhou stranu lezou do zadku vsemu co je na
zapad od Prazskeho poledniku? Ale na to mi nemusite odpovidat.

Zakon prosel, pracuje se na smernici, tak uz neni treba rikat polopravdy ci
nepravdy, vyrthavat veci z kontextu, prekrucovat skutecnosti. Bylo by dobre
spolupracovat. Zejmena pro astronomy.

                             Tomas Maixner
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).