[Svetlo]The end

HenyZ
Sun, 21 Jul 2002 07:49:14 +0200

> Mili pratele!
Shora citovany odstavec se vsak tyka toho, u ceho jsem
> byl od zacatku a mohu podat nejake doplnujici informace, ktere Henny
zjevne
> nemela. Dokonce ve svem posudku pusobi, ze vi vse naprosto presne
:-).

Ale ne, kdepak, ja nevim nic, nebojte. Take uz se vam nebudu plest pod
nohy, protoze jste stvorili zatim bezucelneho kockopsa. Zakon mel
davno platit a kde vidite nejaky vysledek? Muzete ukazat konkretne v
nejakem meste nejaky konkretni pokrok a pominme ted mesta s
hvezdarnami? Jak rikam, porusuje se zakon a to naprosto nadsene, vzdyt
take wo nic go. Nebo existuje nejaka doba hajeni ci tak neco?  Nebo je
to klasika made in Czech? Nebo zakon plati pouze pro urcite lidi? Nebo
jeste neplati??? Ja se ted ptam jako naprosto obyc clovek, ktery
sledoval ten brajgl kolem zakona a ted je vakuum...
Pavle, dobre vis, jak jsem to ja myslela - ale nema smysl tohle dal
resit. Ale chapu Te, ze jsi to musel objasnit a spravne interpretovat.
Protoze jsi mne takhle jenom chytal za slovicka a tim, ze zadny
definitivni seznam neexistuje jsi mne fakticky neutesil, ba naopak...a
ja jako obcan na MZP nic posilat nebudu, proc take? Chtelo by to asi
nasedlat Rosinantu a vyrazit, ze? Ale kterym smerem?
              Ahoj, Heny s jednim ,,n"