[Svetlo]The end

HenyZ
Fri, 5 Jul 2002 08:02:36 +0200

Ahoj vsem!

Toz lidicky, po Jenikove upozorneni se s vami opetovne loucim, protoze
vazne nema cenu vest plane reci. Je mi lito, ze to muselo dopadnout
takhle a je mi lito casu a energie, ktere jsem do toho vlozila,
blahove si myslic, ze zakon by mel byt pro obycejne lidi stejne
prinosny jako pro astronomy. Coz jsem take nalezite vysvetlovala
politikum jeste pred schvalenim zakona. Protoze jinak to vypadalo tak,
ze kvuli hadanicim astronomu se svetelnymi techniky uz z nechuti nad
tim, natoz aby si o tom neco precetli, poslanci tyhle reci smetou ze
stolu, i kdyz jinak podepisuji houfne jine ptakoviny. Skutek utek. A
ja zjistuji, ze jsem i ve svem pokrocilem veku stale silne naivni.

Od Tomase, ktery uz bobra nepochybne ulovil vyrizuji:

Rudovi dekuje za prani uspesneho lovu...

Bachrate kryty jsou cilem utoku? Sranda. Z vlastni zkusenosti vim, jak
perfektne si u nas kluci dokazi pohrat tam, kde nahodou kryt odpadne
tihou svych let....Fakt nadhera trefovat se primo do vybojky...
Takze VO bez krytu? Vazne??
A pochybujete i o tom, ze muze dojit k urazu? Nepochybujte, to jsou
prokazana fakta, z praxe nasich lekaru...

Take mam vyridit, ze Tom lituje, ze mu nikdo neodpovedel, zda se
temnonebnicka skla dokazi drzet svitidel sama, kdyz jejich montaz
prijde na petikorunu?? To je fakt hodne zajimave a ja uz to take
zacinam obdivovat. Vy zijete na jiny planete, lidi. Az na par vyjimek
se s vami uz nebudu schopna domluvit ani ja.

Co vadi Tomasovi i mne je to, ze treba Petrin zustava na seznamu te
nej oblasti, kdyz vysledky, ktere provedli sami hvezdari, rikaji, ze
se nic nezmeni. Ano, svata pravda, vypinac od tech dvou lamp je, na
rozhledne jste se dohodli i bez zony a ostatni je sumafuk.

A v tom to je a to mne nebetycne stve. Protoze pro ,,normal" lidi se
nezmeni vubec nic, navic zakon se bude oficialne obchazet, kde to jen
pujde, protoze to ani jinak nepujde.

Ale to je porad dokolecka dokola, predstavovala jsem si to ponekud
jinak, kdyz mne do toho muj kamarad na pocatku zatahl s tim, abych
pomohla Jenikovi. Ano, pomohla jsem a vite co z toho mam? Jo, to take,
ale hlavne ponicene nervy, nastvane starosty kolem sebe, protoze
nejenom Tomas vidi nedostatky, ktere zakon obsahuje [takze vy treba
odmitnete komunikovat s Tomasem, ale dostanete se mezi bezne obcany
beznych mest a to budete koukat, az se pujde natvrdo...], atd., atd.

S~mytec. Koncim. Plane reci mne nikdy nebavily a tady uz to nejde dal.

Jeniku, promin, ze jsem jeste jednou nadelala bordel v mailinglistu.

A trosku se divim, ze do debaty nezasahne i Jana z Kleti. Jani, Ty
dobre vis, proc jsem takova plamenna, ze? Nerada se divam na
nespravedlnosti vseho druhu...

          Hezky prodlouzeny vikend, Heny