[Svetlo]RE: [svetlaren] zakon o ovzdusi je relevantni uz ted

HenyZ
Wed, 3 Jul 2002 18:51:31 +0200

Ahoj Rudasku.
Hmm, ale to je skoda, blazinku...
Pokud to tak vyvedou i ostatni, jsme kde? Ano, presne tam...
Fakt, mne to stalo spoustu tvrde driny, kus zivota, boj s lecjakymi
lidickami a myslim, ze to chci dotahnout do konce. Volne mi to neni, i
kdyz ty tendence tam take byly, vsak vis...
No nic, s Tebou nehnu, je mi jasno, i kdyz u nas je ted prave krute
zatazeno a vypada to na kroupy....
                 Brou noc vsem, Heny

> ahoj heny,
>
> me je to uplne jedno a za jeden nerv mi to nestoji. ja si ale nebudu
cist
> maily od nekoho, kdo nema ani zrnko elementarni slusnosti, aby mohl
vecne
> debatovat. jo, deletim to uz dlouho. nemam dojem, ze by debata ve
svetlech
> co mi chodi mela nejaky smysl a to uz dlouho. proto take ja pisu jen
osobni
> dojmy a tak. ale jak rikam, je mi to fakt uplne volne.
>
> rudas

Havlik"
> <tomas.havlikAvsb...>; <svetloAamper....muni.cz>
> Sent: Wednesday, July 03, 2002 6:24 PM
> Subject: Re: [Svetlo]RE: [svetlaren] zakon o ovzdusi je relevantni
uz ted

jedlicka...Kdyby