[Svetlo]RE: [svetlaren] zakon o ovzdusi je relevantni uz ted

DQL
Wed, 3 Jul 2002 13:26:26 +0200

Pane Novaku,

neobtezujte ve Svetlarni, kdyz nejste jejim clenem - to plati i pro ostatni
krome pana Hollana, ktery je clenem konference Svetlaren. Proto jsou
odpovidajici prispevky ze Svetlarne posilany i na Svetlo, aby bylo mozne i
na pude Svetla o nich diskutovat, lze-li ovsem deni ve Svetle za diskuzi
povazovat (uz jsem zase ironicky a arogantni).

> mohl by pan Maixner nekde vystavit sve konkretni pripominky? Ja bych si to
> rad precetl.

Ale to jiste nemyslite vazne, ze budu ztracet cas tim, ze budu nekoho ucit
zaklady elektrotechniky a bezpecnostni predpisy. To si musi kazdy nastudovat
sam. Predpisy zaberou v knihovne nekolik beznych metru. (Ale nebojte,  to
podstatne je kratsi.) To byla jen dobre minena rada. Zasahovanim do
elektrotechnickeho zarizeni se skutecne vystavujete nebezpeci trestniho
postihu a nektere rady temnonebniku skutecne ohrozuji zivot.

Zdravi

                           Tomas Maixner

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).