[Svetlo]RE: [svetlaren] chodec zabit oslnenym ridicem (fwd)

DQL
Wed, 3 Jul 2002 13:26:34 +0200

Pane Novaku, temnonebnice a temnonebnici,

>  Proto bych byl rad, kdyby se debata stala vic technickou a zaznely take
> hlasy jinych odbroniku na osvetlovani, nez jen pana Maixnera. priznam se,
> zatim me argumenty pana Maixnera nepresvedcily o nicem ;) Snad jen o tom,
> ze je potreba diskutovat.

Alespon o necem. Ale mam obavu, ze Vas nepresvedci ani jiny svetlar. Treba
by nebyl arogantni a ironicky, ale zcela jiste by pouzil stejne argumenty
jako pouzivam ja. Nelze presvedcit nekoho kde nenasloucha a naslouchat
nechce.

> K tomu co psala Heny. O svetlech na diskotekach se snad nebudeme bavit.
> Cokoli co sviti primo nad hlavu je bez diskuze. Pokud jde o to, aby lampy
> nesvitily vys, nez cni samy nad okoli (jsme-li na rovine ;), tak to je
> spatne ve vetsine pripadu co jsem videl.

> Pokud jde o argument  pana Maixnera  v pripade toho zabiti (ja mel za to,
ze se to stalo v Anglii, nebo se
> pletu?) chodce, tak ja si nemyslim, ze neni resenim rozsvitit  mesto tak,
aby  vas uz nic nemohlo oslnit :)

Napsal jsem: "Mozne je i to, ze kdyby tam bylo dobre VO, tak by onen zdroj
neoslnil dotycneho ridice, protoze jeho zrak by byl adaptovan na vyssi jas a
tedy by byl i mene oslnovan. "

Povsimnete si toho - "Mozne je i to, ze...."  Neni tam napsano. "Kdyby tam
bylo dobre VO tak se to nestalo." To bych si skutecne netroufl tvrdit.

Kde se to stalo jsem nepsal. Psal jsem o "emerickych imperialistech".

Chapu, ze Vas lze tezko o necem presvedcit. Nejen, ze nechcete byt p
resvedcen, ale i nepozorne ctete. A vybirate si jen co chcete.

> Pokud bych mohl poprosit, tak ma-li to pan Maixner nekde v pocitacove
> podobe, necht zverejni svuj dokument, abych si mohl precist
> konkretni vytky k tomu, co navrhuje Jenik Hollan. Pokud uz se tak stalo,
pak bych byl rad,
> kdyby mi poslal odkaz, asi jsem to v te zmeti mailu o svetle prehledl.

Ctete pozorneji konferenci. Uvedl jsem i radu odkazu. Neco najdete i na
www.dql.cz/CIE/CIE.html

Opravdu si myslite, ze diskuze na tehle konferenci k necemu je? Z mych
prispevku vybirate jen to co se Vam hodi, na co muzete nejakym zpusobem
dogmaticky zautocit. Zajima Vas forma meho vyjadrovani, nezajima Vas obsah.
Co je neprijemne prehlizite.

Zdravim

                      Tomas Maixner
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).