[Svetlo]RE: [svetlaren] chodec zabit oslnenym ridicem (fwd)

DQL
Wed, 3 Jul 2002 13:26:24 +0200

Pane Hynku, temnonebnice a temnonebnici,

je zajimave, ze jsem napadan za neslusne mejlovani. Co takhle si zamest
napred pred vlastnim prahem pane Hynku? Uz jsem se zminil o tom, ze jaksi ke
komunikaci patri i osloveni. A nejen podle trochu prezitych (bohuzel) zasad
pritele Gutha (Jarkovskeho).

To je uroven odborne diskuze, ze? :-))

> Kdyz se tak porad take diskutuje o tom, kolik je astronomu a kolik tech
> ostatnich, kteri nocni osvetleni mohou vyuzivat...at se divam jak
> se divam, porad nejak nemohu spatrit v noci zadneho cloveka, ktery by se
> kochal nocnim pohledem na kdejaky osvetleny kostel, sochu ci jine dilo ba
dokonce pekny
> travnicek zdobeny nadhernymi kvetinami-uz i toto se osvetluje !

Asi se divate spatnym smerem

> Take nejak nevidim chodce v noci na ulicich-mozna sem tam nekdo, proto
> budeme svitit vsude a co nejvice, kdyby nahodou se tam nekdy nekdo ocitl,
> tak at vidi a je viden....???

Asi se divate spatnym smerem.
Nebudu jiz psat o dulezitosti videt a byt viden. Duvody jsou stejne jen
vymysly kseftaru ze svetlem.

> [...]
> nekteri to
> zrejme stale nechapou) - astronomie neni zalezitost pro par lidi,
> ale je to
> take soucast kulturniho vyziti siroke verejnosti. Krome toho take prinasi
> uzitek vsem lidem a ne jen poteseni nekolika amaterum. Ale to by mel p.
> Maixner vedet, kdyz o sobe tvrdi, ze se kdysi astronomii zabyval. Spise mi
> to pripada, ze se jen nekdy obcas podival na oblohu. O nejake odborne
> cinnosti v astronomii vazne pochybuji-mozna se mylim, je to jen muj nazor,
> ktery se mi v hlave vytvari, kdyz ctu ty nesmyslne argumenty.

Ctete nepozorne a tak si nechte vytvaret svuj nazor dal. Nebudu Vas
presvedcovat nejakymi dalsimy nesmyslnymi argumenty.

Obnovim bobrika mlceni a nadale budu reagovat jen na rozumne a neco resici
prispevky.

Zdravim,

                              Tomas Maixner
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).