[Svetlo]nekolik komentaru

Martin Vilášek
Wed, 27 Feb 2002 07:39:32 +0100

Vazeny pane Stupko
dovolte jen jednu pripominku.
Proc se svetelni technici nepodivaji na prokazane uspory na energii a udrzbe v
nasich mestech, ktera vymenu osvetleni jiz provedla? Nebo o nich nechcete
radeji slyset?
Zeptejte se na radnici napr. ve Svitavach. Radi Vam poslou ekonomicke
zhodnoceni situace pred a po vymene osvetleni. A neslysel jsem, ze by si obcane
stezovali na nedostatek svetla v ulicich a klopytali.
Jedno stare ceske prislovi rika: Vsechno jde, kdyz se chce....
S pozdravem
M. Vilasek