[Svetlo]Kurs

DQL
Mon, 18 Feb 2002 23:03:39 +0100

Vazeni,

jak pisi v uvodu "Zakladu svetelne techniky..." (www.dql.cz/kurs/kurs.htm),
jsem ve tvorbe webovych stranek naprosty idiot. Potvrdilo se to :-)

   Dekuji panu Vastovi, ze mne upozornil na to, ze v nekterych prohlizecich
obrazek zakryva text. Prave jsem udelal pokus o napravu, ale opet jen se
zrucnosti sobe vlastni, tj. mizivou. Pokud ani nyni neuvidi nekteri z vas
vse, pak je jedine reseni (do doby, nez se vrati muj kamarad, ktery to na
webu umi). Napiste mi, a ja vam zaslu text ve formatu *.rtf s obrazkem mimo.
Je to dohromady asi 75 kB. Nechci, a ani to nejde, zahltit timto objemem
vsechny.

   Nebudu komentovat sve docasne (asi dvouhodinove) vylouceni z konference.
Dekuji Heny za jeji misi. Opravdu je rozeny diplomat. Smekam.

   Nebudu vam ani blahoprat k prolobovani zakona. Rekl jsem to jiz nekolika
z vas v soukrome korespondenci, nekterym jsem mel moznost to sdelit dokonce
pri osobnim setkani. Povazuji to za prohru SpTN i svetlaru. Zakon je usit
horkou jehlou, ma radu nedostatku. Nyni bude pramalo casu na to, zachranit
co se da alespon v ... (nevim cem, snad vladnim narizeni).

   Kdyby zakon neprosel, meli jsme dostatek klidu na to, spolecne dat
dohromady nejen dodatek k zakonu, ale i odpovidajici provadeci vyhlasky ci
narizeni. A potom jsme mohli spolecne napnout sily stejnym smerem a prosadit
novelu zakona. Obe strany ztratily lobovanim dva mesice, ktere mohli venovat
tvorbe zakona. Pak by byl v teto republice zakon kvalitni, ktery by
vyhovoval asronomum i ostatnim lidem v tomto state.

   Verim, ze konecne najdeme spolecnou rec

                                                   Tomas Maixner

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).