[Svetlo]Kriminalita

DQL
Sun, 14 Apr 2002 15:58:08 +0200

Damy a panove,

nevim, proc jsem zase podlehl dojmu, ze lze komunikovat.

   Jen mi neni jasne, proc je australsky astronom duveryhodny. A ze jeho
prace je praci pro provincialni parlament? Ale to patrne i navrh vladniho
narizeni, ktery zpracoval pan Hollan pro MZP, je ve svete prezentovan
podobne. Takove veci se stavaji, ze ucelove prace maji zdanlivy punc
serioznosti.

Mala parafraze na odpoved pana Hollana:

"Duverovat cloveku, ktery se zivi pozorovanim temneho nebe ve veci vyzkumu
prokazujiciho vliv umeleho nocniho osvetleni na vzrust kriminality, to by
mohl jen velmi naivni clovek. Neni to velky rozdil oproti "vyzkumum"
tabakovych ..."

   Ve spojitosti s firmou Schreder pan Hollan kdesi (konference, nejaky
clanek na netu.. nemam chut a cas to hledat) prohlasil, ze Dark Sky je
duveryhodna a vazena organizace, protoze jejim clenem je prave zminena firma
Schreder. Omlouvam se, ze jsem to pochopil tak, ze teto firme duverujete.
Kdyz uz o duveryhodnosti - je kouzelne, ze serioznosti SpTN dodava zvlastni
lesk to, ze v jejim vyboru je clovek, ktery se podilel na navrhu osvetleni
Jestedu :-).

   Ze mohou byt fota u Schrederu zkreslena? Ale jiste. A  priklady
"spravneho" osvetleni vytvorene cleny SpTN ne? Mnohokrat jsem byl v pokuseni
je nechat probehnout nejakym programkem :-).

Atd. atd. ... Mam svoji praci a nikdo mne neplati za hazeni hrachu na zed.

                                        Tomas Maixner

P.S. A prosim pana Hollana aby nezapomnel, ze nejen on jezdi do Vidne, nejen
on chodi na Kravi Horu.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).