[Svetlo]Doznani :-))

HenyZ
Wed, 28 Nov 2001 11:08:10 +0100

Ahoj vsem!
Jen pro upresneni: temne nebe sem, temne nebe tam, ale pokud je [...]
[viz poznámku níže]
lumpu jak psu, musi se to i ve mestech resit velice
radikalne. Ja jsem to provedla tak, ze jsem si nad vchodove dvere
namontovala halogenovy reflektor s infracervenym cidlem, o vykonu
500W, ktery je zaroven napojeny primo na PCO a je klid. Svaty. Az se
zmeni podminky, muzu opet mit jen svicku za oknem, klido pido.
                 Ahoj, Heny

[ dodatečná poznámka dopsaná do archivovaného e-mailu moderátorem svetla
a spolusprávcem počítače amper:

dopis obsahoval formulaci, která není v souladu
se statutem tohoto počítače, proto jsem ji v únoru 2002 vymazal.

Jan Hollan ]