[Svetlo]Re: Nehodovost a kriminalita

HenyZ
Tue, 27 Nov 2001 18:35:21 +0100

Tak lidicky a to uz staci, ze ano? Ja vedela, proc rikam, abyste
nechali hormony v klidu a brali to ciste po odborne strance. Prvni
podavam tedy tlapu na usmirenou ja, kdo se prida? Nepochybuji, ze
Jenik i Tom, kterych predevsim je tato problematika parketou. A tudiz
oni dva by si meli resit sve. My ostatni bychom meli pouze jemne
pripominkovat a hlavne se nesnazit delat borce v terenu, ktery vetsine
z nas nic moc nerika. Nedivim se, ze se Tom nastval po prispevku pana
Moravce, musite se take vzit do kuze druhe zainteresovane strany.
Neznate problematiku CIE, Tom do detailu. Je to odbornik a snazil se
nam nastinit co a jak hapruje. Nejsme tolerantni a pristupni kritice?
Budeme si hrat na svem pisecku a okoli at si trhne nohou? Branim temne
nebe stejne jako vy, ale take jsem soudna a vim, kde by mohl byt
zakopan pes. Takze navrhuji smir a stale se tesim na prinosny dialog
Jenika s Tomem.
       Love [a to nepisu nadarmo!!] Heny