[Svetlo]Logo na komine

DQL osvetlovani
Sun, 25 Nov 2001 15:49:21 +0100

Vážení pánové,

souhlasím s panem Hollanem. Jen prosím pana "AA z Liptovskeho Mikulasa" aby,
v případě své práce o světelném znečištění, pečlivěji počítal nuly nebo se
mu protivná strana skutečně vysměje. 10 000 W je velmi vysoký příkon a zcela
jistě ve skutečnosti bude mnohem nižší, nedivil bych se, kdyby byl nižší
100×. 100 W je v noci pořádná "rána".

Srdečně zdravím

                                        Tomáš Maixner

DQL osvětlování